Menin sit ilmoittautumaan kokeeseen :D Tai, ilmoitin koirani kokeeseen. 7.7 on seuraava tuomiopäivä, Vöyrillä (YÖkokeen merkeissä!!) Pikkasen mä oon kyllä tulessa tuosta yökokeesta, saas nähdä mitä koirat tuumaa jotka on tottuneet treenaamaan 21:00 - 1:00 välisenä aikana :DD Mitään hulluja tulosodotelmia ei oo, tarkotus olis et meillä olis hauskaa, mää saisin pidettyä pääni kasassa Tuiskun suoritusten aikana ja et osaisin ottaa muutenkin vähän relammin. Saa nähdä miten onnistuu, psyykkaaminen on ainakin hurja :) Mä tahdon onnistua itse - koirista ny nii väliä. ;D

Eilen käytiin viikonlopun jäljiltä muistelemassa Jennin neuvoja, tälläkertaa olin enemmän tyytsärimpi Ruttuun mitä Tuiskuun :D On se hyvä et on kaks koiraa, jommalla kummalla menee aina ees vähän paremmin.

Tuiskulle yks kutsuruutu ja yks lähetys, koira meni lujaa lähetyksessä ja ei jarrutellut. HYVÄ! Sitten hyppynoutoa metallilla ja iesus otti aivohon! EI VOI HYPÄTÄ ESTETTÄ KU PALAUTTAA?! Ja pitää muutenkin tehdä hullu kunniakierros sen kapulansa kanssa. Työstetään, takapalkalla ainakin aluksi. Koira autoon ja Ruutin kanssa hyppyä. Karkas ekalta Elsan luo, sain kutsuttua luokse ja treeni jatkui - ei moittimista! Koira kiinni esteeseen ja käytiin tekees Elsan ja Saagan kanssa seuraamista jonka jälkeen Tuisku takasin. Kaks ruokakuppia, toinen mun taakse ja toinen koiran taakse. Elsan hajustamia tunnarikapuloita kuppien väliin ja luoksetuloa, ei pysäytyksiä. Eka tais olla hidas joten otin uudestaan - nyt oli liekkiä enemmän ja vapautus mun takana olevalle kupille. Toiseen kuppiin jäi vielä safkaa niin käytiin tekemässä ruudussa maahanmeno ja vapautus toisellekkin. :) Tuisku oli iloinen ! Onneksi olin sen verran fiksu etten ottanut tunnaria vaikka tarkoitus oli, kiehutti toi hyppynouto (pidin itseni kuitenkin rauhallisena, omg!) ja se kaunis naarmu autossani kun tulin töistä kotia, Tuisku avas oven ja kaikki juos pihalle. JA Tuisku päätti hypätä sitte autoa vasten ja ai että mimmonen naarmu jäi oveen sen kynnestä :O Ristus ku teki mieli laittaa tyyppi pakettiin mut annoin kuitenkin olla... HUUH!

Ruutin kanssa kupilla yks ruutu ku oli aikansa kiljunu kentänlaidalla hommia tekemään :D Vietiin kuppi yhessä, lähetyspaikalle, ruudun etsimistä ja ku koira löys niin annoin käskyn ja kuulkaas - SE MENI LUJAA! Meni kupista ohikin, ainoastaan siks että vauhtia oli nii paljo :D Hyvä puupu! + olin Rutusta ylpiä taas, tyyppi nuuhkutteli maata ehkä kolmesti :) Tarjos hienoa seuraamistakin jossain vaiheessa josta minä puolestani vähän ahdistuin "älä seuraa, en oo pyytäny, apua !!" :D

Nyt kävin antamassa aamuruoat koirille kentällä, Tuiskulle sitä hyppynoutoa isolla ja vieraalla kapulalla, Ruutille luoksari. Tänään loisti Tuisku vaikka Ruutikin oli ihan ok :)