Ruutista tuli tänään seitsemän pienen lapsosen tätikoira <3 Sukupuoli jakauma sama mitä tuossa Taikahallan J-pentueessakin eli 4 urosta ja 3 narttua. Vähä mä olen onnellinen <3 ! Ja jiiläisten synttärit on 21.7 ja näiden 21.6 ! Hauska :)

Kesän rokkailutki on nyt rokkailtu, eli menneenä viikonloppuna oli Provinssirock. Pendulum, Stam1na, Sonata ja tietenkin : Rammstein <3 Luaja et oli hiano keikka! Mä oon vieläkin ihan liekeissä :) Viikonloppu oli suhteellisen vauhdikas ja juomapuoli oli hyvin kunnossa, tänään ilosena töihin yhdeksi! En uskaltanut ees ite ajaa ;DD

Koirat oli viikonlopun täysloevolla, ei joutanu paljoa niiden kans hengaamaan :;D Tänään olin pitämässä tokotreenejä kerhon kentällä ja neidit oli mulla mukana, molemmat teki vähän, nopeasti ja iloisesti - varsinkin Tuisku yllätti mut positiivisesti, hää oli TOSI iloinen :)) Ihanaa <3

Kiitos viikonlopusta kaikille! <3