Ja tästä kuitenkin tulee joku üüper pitkä lätinä :P Toivotaan ettei.

Niimpä se joulu on taas täällä vaikka tuntuu että justiinhan se oli :P Mitä "vanhemmaksi" tulee niin sen nopiampaa nää vuodet vierähtelee, ystäväiset rakkahaiset. Mä olen jouluaatto ihminen, en jouluihminen. Vihaan ruuhkaa ja kaikkea muuta ylimääräistä hössötystä aka uskokaa jo: JOULUN JÄLKEEN ON ELÄMÄÄ! :O ! Ai mitennii töissä paikassa jossa ollaan kassan takana ihimisiä rahastamassa :P En toki valita ihmispaljoutta mutta kuitennii. Olis kivaa jos olis marraskuu, joulukuun eka viikko ja tidii, jouluaatto :) Ja kun tähän aiheeseen päästiin niin tuntuu jotenkin tosi epäjoulumaiselta muutenkin tänä vuonna, ei oo päässy minkäänlaiseen fiilikseen ? :o No, eiköhän se viimeistään Lumiukkoa katsellessa tuu :)

Ruuti aloitti juoksunsa. Joo, kuukautta etuajassa! :/ Ei siitä sen enempää sitten. Ruuti taukoilee siis aksasta joten meikämannella on ollu laatuaikaa Tuipuin kanssa :) Ja en olis ikinä uskonu sanovani tätä : Mä jopa tykkään sen kanssa aksailusta :) Sopii itseasiassa ehkä mulle ohjattavaksi paremmin ku Ruuti - Menee radalla tasan yhtä lujaa ku minäkin. Kuuntelee ja tarkkailee mutta osaa jopa irrota esteille :) Kepit sillon ollu ok kivat jo Kannusajoista asti mutta nyt on tapahtunut kummia - Jumaleissöni, se hakoo ne kepit itte (ainaki silloin tällöin) ja Tuiskulla on selvä visio siitä että kepeillä kuuluu mennä _eteenpäin_ eikä tuijottaa mua :P Hyppytekniikka on parantunut elokuusta aivan älyttömästi ja muutenkin intoa on tullut lisää. Tuimuin motto aksassa taitaa olla "hitaasti mutta varmasti", etenemisen ja kehittymisen kanssa siis, ei radalla ;P Tuisku tuntuu taantuvan pennun tasolle kun ei oo Ruutia mukana häsläämässä, tommonen se oli silloin pupsina kansasissa :) <3

Toko on jäänyt vähemmälle (pari kertaa viikossa tai ei ollenkaan) ja jopa siinäkin oon tykänny Teen hommista tosi paljon :) Ollaan myös naksuteltu ja ihmetelty :) Tuisku on tunnollisempi ku Ruuti. (Ja voi jumankauta mä oon luvannu etten vertaile noita keskenään) ! :/ Mut onhan Ruuti sit tommonen luonnonlapsirämäpää joka menee mettässä taas paremmalla tatsilla ku Tui.

Saikohan tästä selevää? Tuisku on kiva agissa, tokossa ja naksuilussa. Ruuti taas juoksuilee nyt ja on naksuillut 1-2 kertaa viikossa - täytyy sanoa et aika flataasta. :( Mut laitetaan juoksun piikkiin, kyl se siitä.

Hassun hauskaa joulua kaikille ja soronnoo :)